Thursday 4 December 2014

මගේ ලෝකයේ හිරුත් සඳුත් ඔබයි

බොහොමයක් දෙනෙකුට සීතල උඳුවප් මාසය බෙහෙවින් උණුසුම් හැඟුම් ඇති කරවන මාසයක්වාර්ෂික බෝනස්, වසර අග සවාරිකෙළවරක් නැති නත්තල් සාද, මීවිතත් සංගීතයත් නැටුමත් මුසු වුන ඩිනර් ඩාන්ස් ආදී එකී නොකී කාරනා නිසා උදුවප් මාසය බොහොම ජය සතුට පිරුන කාලයක්. එත් මේ සීතල උඳුවප් මාසය මට සිරුර පුරා විදුලියක් මෙන් දිවයන මතක සහිත දුක්බර මාසයක්මගේ ලෝකයේ මා දුටු ආදරණීයම මහා වීරවරයා මගේ තාත්තා මටත් නොකියාම යන්න ගියේ  මීට වසර අටකට පෙර උඳුවප් මාසයේ.
මගේ තාත්තා සහ මා අතර අවබෝදය ඇතිවී තිබෙන්නේ මා කලලයක්ව මගේ ආදර අම්මගේ කුස තුල වැඩෙද්දීමයි . නක්ෂත් විද්යාවේ මහා පරිනත චරිතයක් වූ මගේ තාත්තා මා ඉපදෙන දිනය බොහෝ කලින් පවසා ඇත්තේ දොස්තර මහතා දුන් දවස සාවද් කරමින්. මගේ ජන්ම නැකත බලා මා නිසා තාත්තගේ වසර විස්සක ගුරු සේවා රැකියාව නැති වන බව දැන ගෙන උපේක්ෂාවෙන් බලා සිටි අන්දම ඔහුගේ ඔඩොක්කුවේ මා තබාගෙන පසු කලෙක මා සමග පැවසුවා. ඔහුගේ අනාවැකිය සපථ කරමින් මා ඉපදී සතියකින් මගේ තාත්තා විබාග දෙපාර්තුමේන්තුවේ රහස් අංශයේ මුල් පුටුවට ගිය අන්දමත් එදා සිට පොඩ්ඩී නිසා මට හරි වාසනාවන් යනුවෙන් බොහෝ විට පැවසුවා. එම අදහසින්ම ඔහු තැබූ මගේ නම වාසනාව දෝතින් රැගෙන පැමිණි යහපත් වචන පවසන අරුත්ගැන්වුවාඅනන්ත අප්රමා වාරයක් ඔහුගේ තුරුල්ලේ සුරතල් වන්නටත්, එක්දහස් වාර ගණනාවක් ඔහුගේ පිට දිගේ මගේ පා පොඩි තබමින් යන්නටත්, නිමක් නොමැති සිප් සතර ඔහුගෙන් ආභාශය ලබන්නටත් මා වාසනාවන්ත වුවා.
තාත්තා පිලිබඳ මගේ සිතේ පවතින අසමාන ආදර ක්තියත්  තාත්තාට මා පිලිබඳ තිබුණාවූ විශ්වාසයත් පවසන්නට එකම එක සිද්දියක් සිහි පත් වෙයි  . එදවස දේවි බාලිකා විදු පියසේ පැවති දෙමාපිය රැස්වීමකට පැමිණ මැඩම් මට මගේ දුවගේ  වැඩ ගැන දැන ගන්න ඔයාලගෙන් අහන්න එන්න ඕනේ නැහැනේ මම එයාව හොඳට දන්නවා ලංකාවේ තියෙන හොඳම බාලිකා පාසලක ඉගැන්වීමේ කටයුතු වල අඩු පාඩුවකුත් නැහැනේ. ඉතින් මම මීට පස්සේ මේ රැස්වීම් වලට නිතර එන්නේ යන්නේ නැහැ යනුවෙන් පාසල් ගුරුතුමියන්ටත් විදුහල් පතිනියටත් පවසා ගිහින්. ඔහුගේ එම සිංහ ප්රකාශය මා පිලිබඳ සියල්ලන්ගේම ආදරයට විශ්වාසයට තවත් රුකුල් දුන්නා මතකය්. අනේක වාරයක් අනේක කරුණු විටෙක බෙහෙවින් සරලවද තවත් විටෙක ඔහු සතු ඉතිහාස,ආගමික, නක්ෂත්,වාස්තු, හස්ත රේකා විෂයානු කරුණුද  සංස්කෘත, පාලි, සිංහල, ඉංග්රීසි, දෙමල  භාෂා සම්බන්ද ගැටළුද අප බොහෝ විට සාකච්චා කළා. එසේම ජීවිතයේ ඉතා වටිනාම පාඩම් රැසක් මා ඔහුගෙන් ආදර්ශයට ගත්තා.
මගේ ප්‍රථම විදේශ  NCC  සේවාව  අතර මගදී තාත්තා බලන්නට ට්‍රාන්සිට් එකකින් Dubai ගොස් Dubai ගුවන්තොටුපලේදී අයහපත් කාලගුණය නිසා සිදුවූ ගුවන් ගමන් ප්‍රමාදයෙන් අතරමන් වෙන්න  ඔන්න මෙන්න තිබියදීත්  කෙසේ හෝ මම ලංකාවට ආවා. තාත්තගේ ආදර පොඩ්ඩිගේ ආගමනයත් තාත්තාගේ නිසල දේහයේ ආගමනයත් එකම මොහොතක සිදු වීම මා බෙහෙවින් සසල කර වුවක්. මගේ ආදර තාත්තා මට නොකියා හදිසියේම යන්න ගිහින්. ඔබට සුබ ගමනක් ආදර තාත්තේ. මේ සසර දනව්වේ අපි ආයෙත් මුණ ගැසේවි. එත් හදවතේ ගැඹුරුම තැනින් ඔහු පිලිබඳ සෙනෙහස භක්තිය නිබඳවම මා ප්රකම්පනය කරනවා.


  

No comments:

Post a Comment