Monday 18 April 2016

අපි මොනවද කළේ?

කිසිදා දැක නැති එහෙත් බ්ලොගය නිසා මා හඳුනාගත් හිතවතුන් මගේ නිර්මාණ අගය කරද්දී දැනුන සතුට යලි විඳගන්නට මගේ සුබ කතා බ්ලොගය පණගන්වන්නට මට හිතුනා.  දිගු නිහැඬියාවකට පසුවුණත් හිතට දැනෙන, විඳින වස්තු බීජයන් ඔබ හා බෙදාගන්නට යලිත් අවසරයි.
ළඟකදී නින්දත් නොනින්දත් අතර ඉන්දෙද්දී මට හරි අපූරු සිතිවිල්ලක් පහළ  වුණා. අප අසා ඇති ඉතිහාස කතා වල දුටුගැමුණු රජතුමාට මරණාසන්න මොහෙතේදී සිහිපත් කරන්න පින් පොතක් තිබිලා තියෙනවා. ඒ කියන්නේ එතුමා කළ හැම යහපත් කටයුත්තක්ම පින් පොතේ සටහන් කරලා තියෙනවා. ඉස්සර වගේ දිනපොත් දැන් පාවිච්චි කරන්නේ නැති නිසා මට හිතෙනවා මුහුණු පොතේ පින්තූර සටහන් සහ සොඳුරු මතකයන් හැර අප කළ කිසිවක් වාචිකව සටහන් වෙන්නේ බොහොම අඩුවෙන් කියා.  රාජකාරී කටයුතු නිසා ලංකාවෙන් බොහෝ දුර බැහැරව මමත් මගේ සංචාරක ගමන් සගයත්(දැන් ඔහු මගේ ජීවන ගමන්මගේ සගයා) හිටියත් එදා ලංකාවේ ගිය චාරිකා තවම සිතේ සක්මන් කරන නිසා මතු යම් දවසක අපේ දරු මුණුබුරන්ට කියන්නට රස ගමන් විස්තර සටහන් කරන්නට මට හිතුනා. අපේ බොහෝ සංචාරක සටහන් පහත සබදියන්වල තිබුනත් සියල්ල එක පිටුවක ගලපන්නට මගේ උත්සාහයයි.

ඉදිරියට ඒවා විස්තරාත්මකව ගෙනෙන්නත් මෙම ගමන් වලදී අපට හමුවූ  සොඳුරු මිනිසුන්, මතකයන්  ගැනත් පෙලගස්වන්නට ඉදින්  අවසරයි!
අපේ කඳු තරණයන් සහ සංචාර කිහිපයක්
  • පිදුරුතලාගල 
  • කිරිගල්පොත්ත - දෙවරක් 
  • තොටුපොල කන්ද - දෙවරක් 
  • සමනල ගිර - මාර්ග සතරකින් සතර වරක් 
  • ග්‍රේට් වෙස්ටර්න් 
  • කොනිකල් හිල් 
  • සිංගල් ට්‍රී හිල් 
  • නකල්ස්, දෝතළුගල  
  • ගොන්ගල 
  • හන්තාන 
  • බෝම්බුරු ඇල්ල 
  • වන්ගෙඩිගල - බඹර කන්ද 
  • බැරන්ඩිගල, සේර ඇල්ල - මාතලේ
  • ඩෙල්ෆ්ට්, යාපනයේ සංචාරය 
  • විල්පත්තු, තම්බපන්නි ගමන 
  • ලෝකාන්තය - සුපුරුදු පාර සහ නග්රක් බංගලාවෙන් ඉහලට 
  • හත්මලේ ඇල්ල - දෙනියාය 
  • සිංහරාජය දෙවරක් 
  • කොත්මලේ සංචාරය 
  • මොණරගල 
  • රාක්ෂගල 
  • යක්දෙස්සගල 
  • කබ්බලේ කන්ද -කන්නෙලිය
  • මානිගල 
  • රිවර්ස්ටන්    
  • මීමුරේ 


No comments:

Post a Comment