Thursday 21 April 2016

ආදර අක්කා

පවුල් බැඳීමක කොඳු නාරටිය මට හිතෙන විදිහට නම් පවුලේ ලොකු අක්කා. එකිනෙක ආවර්ජනය කරනවානම් ලියා නිම කරන්නන්ට නොහැකි තරම් රසබර මතක ගෙනහැර දක්වන්නට පුළුවන්. හොඳම මතකයක් නම් මම පොඩිම කාලේ අක්කා මට කිව්වා අකුණු ගහද්දී යකඩ වලට ඒවා ඇද ගන්නවා, ඒක නිසා යකඩ ළඟ ඉන්නවත් එපා. මගේ වෙලාව කියන්නේ දවසක් හෙන ගගහ වහිද්දී මම ඇඳගෙන හිටියේ යකඩ ගාන්චු තියෙන කොට කලිසමක්. අක්කගේ උගත් පාඩම් කොමිසම කෙතරම් මගේ ඇට මිදුළු වලට ගිහින්ද කියනවානම් ඒ වෙලාවේම මම කලිසම ගලවලා විසි කලානේ. කොහොමද අපේ අක්කගේ අකුණු සන්නායක විද්‍යා පාඩමේ තරම. පොඩි කාලේ ඇණයක් විදිහට හිතුනත් දැන් හිතෙනවා ඒ සොඳුරු ළමා වියේ මතකයන් නිසාම නොවේද අපි ආදරෙන් තාමත් ජීවත් වෙන්නේ කියා. 
මේ පුංචි සිතිවිල්ල ඒ මතකයන් වෙනුවෙන් .....

 2015-04-22
                                                                                 2016-04-22

No comments:

Post a Comment