Thursday 27 November 2014

මට දෙන්න මගේ ආදරේ..

ඔබට බලගතු වරයක් ලැබෙනවා ඔබ සිතන පතන විදිහේම සහකරුවෙක්/සහකාරියක් ලබාගන්න. හැබැයි  ඔබ එය එක වැකියකින් පවසන්නත් ඕනේ; එකම එක ලක්ෂණයක් විතරයි කියන්නත් පුළුවන්. ඔබ එසේ කිව්ව ගමන් ඔබේ හිතේ තියෙන ඔබ ආදරය කරන, ආදරය පතන  සෙනෙහෙවන්තයා/සෙනෙහෙවන්තිය ඔබ ළඟ. මෙය මීට වසර ගණනාවකට පෙර ලෝක රූ රැජින තරගාවලියක අවසාන තරගකාරියකගෙන් අහපු ප්‍රශ්නයක් මම පොඩ්ඩක් අතින් දාලා රස කරලා ඔබෙන් අහනවා . මේ ප්‍රශ්නය ඔබෙන් ඇහුවානම් ඔබ ඔබේ ආදරවන්තයා ආදරවන්තිය සම්බන්දයෙන් ඔබ දෙන පිළිතුර කුමක්ද? සරල ප්‍රශ්නයක් ලෙස පෙනුනත් මටනම් මේක ගැඹුරු ලෙස විග්‍රහ කළහැකි දෙයක්. මතක තියාගන්න ඔබේ උත්තරේ අඩංගු විය යුත්තේ එක ලක්ෂණයක් විතරයි. මා මෙම ප්‍රශ්නය ඔබෙන් අහන්නේ මගේ  මීළඟ පොස්ට් එක මේ ප්‍රශ්නේ මම දකින විදිහ ගැන කියන්නයි.

1 comment:

  1. මමත්වයට ආදරය කරනා සහකාරියක් අවශ්‍යයි.

    ReplyDelete